Header afbeelding

Hebt u een klacht?

Hebt u een klacht? Laat het ons weten.

Als u ergens niet tevreden over bent, dan horen wij dat graag. Alleen dan kunnen wij, samen met u onze dienstverlening verbeteren. U kunt uw klacht het beste bespreken met degene over wie uw onvrede gaat. Dit kan elke zorgverlener of medewerker van ons ziekenhuis zijn. Met deze persoon kunt u bespreken wat volgens u is misgegaan en wat u samen kunt doen om het op te lossen.

De klachtenfunctionaris 

Mocht het rechtstreeks bespreken van uw onvrede niet leiden tot de gewenste oplossing, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het ziekenhuis. De klachtenfunctionaris bemiddelt tussen u en de betrokken zorgverlener/afdeling en stelt zich onafhankelijk op. Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld en de klachtenfunctionaris onderneemt in overleg met u actie. U kunt op verschillende manieren in contact komen met onze klachtenfunctionaris:  Amphia 
t.a.v. klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 489
4800 WE Breda

Lukt het niet om de onvrede of klacht met de klachtenfunctionaris naar wens af te handelen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. Mocht dit niet tot tevredenheid leiden, dan kunt u met uw klacht naar de Geschillencommissie Ziekenhuizen
Wanneer u een schadevergoeding wilt aanvragen omdat u vindt dat u schade hebt geleden door bijvoorbeeld een medische handeling, dan kunt u een brief sturen naar onze Raad van Bestuur. 

Meer weten? 

Bekijk hier onze klachtenregeling.
Meer informatie over het indienen van een klacht leest u in onze folder.

Voor algemene informatie rondom het indienen van klachten kunt ook terecht op: 
www.zorgbelang-nederland.nl
www.landelijkmeldpuntzorg.nl
www.degeschillencommissie.nl

Jaarverslag klachten 2018

Download hier het 'Jaarverslag klachten 2018' voor een compleet overzicht van de ontvangen klachten het afgelopen jaar.

Facturen

Met een vraag of klacht over (de hoogte van) uw rekening, kunt u zich het beste wenden tot uw zorgverzekeraar. Uw zorgverzekeraar kan contact opnemen met Amphia. Mocht u daarna toch nog vragen hebben, dan kunt u zich rechtstreeks wenden tot de afdeling (zorg)facturatie & debiteuren, bereikbaar via 076 595 1023 op werkdagen van 09:00-12:30 uur en 13.30-16.30 uur.

Deze website maakt gebruik van cookies.

Amphia gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies in onze disclaimer.