Header afbeelding

Hebt u een klacht?

Hebt u een klacht? Laat het ons weten.

Als u ergens niet tevreden over bent, dan horen wij dat graag. Alleen dan kunnen wij, samen met u onze dienstverlening verbeteren. U kunt uw klacht het beste bespreken met degene over wie uw onvrede gaat. Dit kan elke zorgverlener of medewerker van ons ziekenhuis zijn. Met deze persoon kunt u bespreken wat volgens u is misgegaan en wat u samen kunt doen om het op te lossen.

De klachtenfunctionaris 

Mocht het rechtstreeks bespreken van uw onvrede niet leiden tot de gewenste oplossing, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het ziekenhuis. De klachtenfunctionaris bemiddelt tussen u en de betrokken zorgverlener/afdeling en stelt zich onafhankelijk op. Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld en de klachtenfunctionaris onderneemt in overleg met u actie. U kunt op verschillende manieren in contact komen met onze klachtenfunctionaris:  Amphia 
t.a.v. klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 489
4800 WE Breda

Lukt het niet om de onvrede of klacht met de klachtenfunctionaris naar wens af te handelen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. Mocht dit niet tot tevredenheid leiden, dan kunt u met uw klacht naar de Geschillencommissie Ziekenhuizen
Wanneer u een schadevergoeding wilt aanvragen omdat u vindt dat u schade hebt geleden door bijvoorbeeld een medische handeling, dan kunt u een brief sturen naar onze Raad van Bestuur. 

Meer weten? 

Bekijk hier onze klachtenregeling.
Meer informatie over het indienen van een klacht leest u in onze folder.

Voor algemene informatie rondom het indienen van klachten kunt ook terecht op: 
www.zorgbelang-nederland.nl
www.landelijkmeldpuntzorg.nl
www.degeschllencommissie.nl

Facturen

Met een vraag of klacht over (de hoogte van) uw rekening, kunt u zich het beste wenden tot uw zorgverzekeraar. Uw zorgverzekeraar kan contact opnemen met Amphia. Mocht u daarna toch nog vragen hebben, dan kunt u zich rechtstreeks wenden tot de afdeling (zorg)facturatie & debiteuren, bereikbaar via 076 595 1023 op werkdagen van 09:00-12:30 uur en 13.30-16.30 uur.

Deze website maakt gebruik van cookies.

Amphia gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies in onze disclaimer.