Oh nee, IE...

We zien dat je Internet Explorer gebruikt, een oude en onveilige browser. Daardoor kunnen we je niet de mooie website voorschotelen die we zouden willen.

Je bent van harte welkom in elke andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Microsoft Edge. Wij wachten hier wel, tot zo!

Welkom bij Amphia
Patiënteninformatie

Zoeken

Uw bezoek aan Amphia en COVID-19. Lees hier meer over de aangepaste zorg en maatregelen.
Klachtenformulier voor print
Aanmaakdatum: | Geüpdatet op

Klachtenformulier voor print

Als u ergens niet tevreden over bent, dan horen wij dat graag. Alleen dan kunnen wij, samen met u, onze dienstverlening verbeteren. U kunt uw klacht het beste bespreken met degene over wie uw onvrede gaat. Dit kan elke zorgverlener of medewerker van ons ziekenhuis zijn. Met deze persoon kunt u bespreken wat volgens u is misgegaan en wat u samen kunt doen om het op te lossen.

De klachtenfunctionaris
Mocht het rechtstreeks bespreken van uw onvrede niet leiden tot de gewenste oplossing, dan kunt u in contact komen met de klachtenfunctionaris van het ziekenhuis. De klachtenfunctionaris bemiddelt tussen u en de betrokken zorgverlener/afdeling en stelt zich onafhankelijk op. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld. Door het invullen van dit formulier wordt uw klacht in behandeling genomen door de klachtenfunctionaris en neemt deze in overleg met u actie.

U kunt dit ingevulde formulier uitprinten, in een envelop stoppen en naar ons opsturen.
De adres gegevens zijn:

Amphia
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 489
4800 WB Breda


Een postzegel plakken is niet nodig.

Meer informatie leest u op onze pagina's Klachtenregeling en Rechten en Plichten.

Vul de gegevens op het klachten formulier zo volledig mogelijk in.

Klachtenformulier

Hieronder vindt u het klachtenformulier.