Header afbeelding

Patiëntenportaal mijnAmphia

Uw gezondheid is heel belangrijk en daarop houdt u graag zelf de regie. Daarom heeft Amphia het patiëntenportaal mijnAmphia ontwikkeld, dat u inzicht geeft in uw medisch dossier van Amphia. Zo heeft u altijd en overal online inzage in uw medische gegevens.  

U heeft een eenmalige activatiecode nodig om een beveiligd account aan te kunnen maken. Deze code kunt u persoonlijk ophalen bij het servicepunt mijnAmphia op locatie.
Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs en BSN-nummer mee te nemen.

De servicepunt locaties:

  • Molengracht Breda: na de receptie rechts door de lange gang. Rechtsaf naar gang Oost, eerste balie rechts.
    Openingstijden ma t/m vr tussen 8.00 uur en 12.00 uur en van 12.30 uur tot 16.30 uur.

  • Langendijk Breda: de gastvrouwenbalie in de centrale hal.
    Openingstijden ma t/m do tussen 8.00 uur en 12.00 uur en van 12.30 uur tot 16.30 uur.

  • Pasteurlaan Oosterhout: in de centrale hal van het hoofdgebouw, links van de receptie.
    Openingstijden ma t/m vr tussen 8.00 uur en 12.30 uur en van 13.00 uur tot 16.30 uur.

Met een activatiecode kunt u inloggen en uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken.

MijnAmphia app

MijnAmphia is te bekijken via de myChart app. Deze is te vinden in de Apple appstore en de Google Play store. Bekijk hier het stappenplan om de app juist te kunnen gebruiken.

Hoe werkt mijnAmphia?

Bekijk de animatie met uitleg over het patiëntenportaal mijnAmphia.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Kijk dan eerst bij veelgestelde vragen of uw vraag hierbij staat. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail met uw vraag naar: mijn@amphia.nl.

 
Hoe krijg ik toegang tot mijnAmphia?

U kunt toegang krijgen tot het patiëntenportaal als:

  • U patiënt bent bij Amphia of in het verleden bent geweest.
  • U een geldig legitimatiebewijs en een BSN-nummer kunt tonen.
  • U 12 jaar of ouder bent.
  • Kinderen tot 12 jaar: ouder of voogd kunnen een machtiging aanvragen.
  • Wilsonbekwamen patiënten: de curator of mentor kan een machtiging aanvragen.

Verder heeft u een computer, tablet of smartphone met internet nodig waarop u e-mail of sms kunt ontvangen.

 
Wat vind ik in mijnAmphia?

MijnAmphia geeft u inzage in uw medisch dossier. Een overzicht van wat u hier allemaal kunt bekijken of zelf doen:

  • Uitslagen onderzoek bekijken.
  • Brieven naar uw huisarts nalezen.
  • Toekomstige afspraken bekijken en uw bezoekhistorie inzien.
  • Een afspraak tot 48 uur van te voren annuleren.
  • Online een vraag stellen aan uw behandelteam. U ontvangt het antwoord in uw Postvak in onder 'Berichten'.
  • Vragenlijsten invullen van uw behandelteam.
  • Uw gezondheidsoverzicht bekijken.
  • Uw medicatie-overzicht, zoals bij Amphia bekend, bekijken.
  • Uw alergieënoverzicht, zoals bij Amphia bekend, bekijken.
  • Een overzicht van uw implantaten, zoals bij Amphia bekend, bekijken.
  • Verzekeringsinformatie bekijken.
  • Persoons-  en inloggegevens wijzigen.
  • Meldingen instellen.
  • Een samenvatting van uw dossier downloaden (BGZ).

U krijgt automatisch een bericht in uw mailbox van het e-mailadres dat bij ons bekend is als er nieuwe meldingen zijn.

Beveiliging mijnAmphia

Het patiëntenportaal geeft u veilig toegang tot uw medische gegevens. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een twee-factor-authenticatie. Dit betekent dat zodra u wilt inloggen u een extra toegangscode via sms of e-mail ontvangt. Deze code voert u in op mijnAmphia. Zo is uw dossier goed beschermd en alleen door u in te zien.

Vragen

Heeft u een vraag over mijnAmphia en staat deze niet tussen de veelgestelde vragen? Stuur dan een mail met uw vraag naar: mijn@amphia.nl.

Deze website maakt gebruik van cookies.

Amphia gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies in onze disclaimer.