Op 16 oktober start Amphia met het aanmelden via zuilen in de centrale hal. Dus niet meer bij de polikliniek zelf. U vindt de aanmeldzuilen tegenover de draaideur in de centrale hal van Amphia Breda. Neem uw afspraakbevestiging mee waar de streepjescode op staat of log in op mijnAmphia om uw streepjescode via uw telefoon te scannen.
Zo werkt het centraal aanmelden
Heeft u een afspraak op de polikliniek of onderzoeksafdeling? Dan kunt u zich bij de hoofdingang aanmelden bij een van de aanmeldzuilen. Deze aanmeldzuilen geven u een dagticket met daarop de afspraaktijd en het routenummer van uw afspraak. U kunt direct doorlopen naar de locatie die op het ticket staat. Voor een uitgebreid stappenplan klikt u hier. Komt u er niet uit? Onze gastvrouwen- en heren helpen u graag! Zij zijn altijd in de buurt van de aanmeldzuilen.
Veelgestelde vragen over het aanmelden via de zuil
-
- U heeft meer privacy bij het aanmelden;
- U hoeft niet meer in de rij te staan bij de balie van de afdeling;
- U ontvangt een dagticket met een duidelijk overzicht van alle afspraken die u op die dag heeft, zodat u precies weet waar u op welke tijd wordt verwacht.
-
Nadat u de streepjescode van de afspraakbevestiging heeft gescand of uw achternaam heeft ingevuld, vraagt de aanmeldzuil naar uw geboortejaar. Dit is een controlevraag. Voor uw privacy willen we zeker weten dat u bent wie u zegt dat u bent. Nadat u uw geboortejaar heeft ingevuld doorloopt u de rest van de stappen en ontvangt u uw afspraakticket voor die dag.
-
Ja. Via het patiëntportaal mijnAmphia kunt u uw gegevens thuis controleren en wijzigen. Dit scheelt u tijd bij het aanmelden in het ziekenhuis.
-
Er zijn alleen aanmeldzuilen op locatie Amphia Breda. Zodra u binnenkomt via de draaideur loopt u recht vooruit. U ziet de aanmeldzuilen vanzelf staan. Er zijn gastvrouwen- en heren aanwezig om u te helpen.
Komt u voor dialyse? Dan komt u langs een andere ingang binnen en hoeft u niet langs de centrale hal. U meldt zich aan bij de aanmeldzuil op de afdeling.
-
Hoe u zich moet aanmelden staat uitgelegd in een uitgebreid stappenplan. Klik hier om dit stappenplan te bekijken.
-
U hoeft zich niet te melden bij een aanmeldzuil in de centrale hal voor een afspraak bij:
- Radiologie (R248, R57 en R60);
- Nucleaire geneeskunde (R246);
- Het voorbereidingsplein (R103);
- De bloedafname (R40 en R187);
- De dialyse (R165)
- Het behandelcentrum (R173);
- De Spoedeisende Hulp (SEH);
- Een verpleegafdeling; volg de instructies op uw afspraakbevestiging;
- De OK voor een operatie; volg de instructies op uw afspraakbevestiging;
- De locaties van Amphia in Oosterhout en Etten-Leur.
-
Ja. Er zijn gastvrouwen- en heren rond de aanmeldzuilen die u graag helpen.
-
De aanmeldzuilen zijn er alleen in het Nederlands. Heeft u geen begeleider bij u die Nederlands kan? Vraag de aanwezige gastvrouwen of -heren om hulp. Komen jullie er niet uit? Dan kunt u zich melden bij de patiëntenregistratie.
-
Ja. In totaal zijn er 8 aanmeldzuilen, waarvan er één geschikt is voor rolstoelgebruikers.
-
Nee, dat hoeft niet. Alleen patiënten met een afspraak op de poliklinieken of ondersteunende afdelingen melden zich bij de aanmeldzuil.
-
Als u op dezelfde dag meerdere afspraken heeft, meldt u zich op de aanmeldzuil in de centrale hal direct aan voor alle afspraken van de dag. U hoeft niet nogmaals langs de aanmeldzuil. Alle afspraken staan ook op uw dagticket. Zorg dat u op tijd op het juiste routenummer bent.
Mist u een afspraak op uw dagticket? Meld u dan bij de patiëntenregistratie.
-
U krijgt een melding dat er geen afspraak voor u is gevonden. Komt u voor een afspraak op de SEH, bloedafname, verpleegafdeling of OK? Volg dan de instructies op uw afspraakbevestiging. In alle andere gevallen kunt u zich melden bij de patiëntenregistratie.
-
Ja, kinderen melden zich ook aan bij een aanmeldzuil. Zorg ervoor dat u de streepjescode uit de afspraakbevestigingsmail, brief of mijnAmphia bij de hand heeft.
Wilt u toegang tot het mijnAmphia-account van uw kind? Klik dan hier om te lezen hoe u dit kunt regelen.
-
Dat is geen probleem. U bent nog steeds aangemeld. Wilt u graag een nieuwe dagticket? Dan kunt u zich opnieuw aanmelden bij de aanmeldzuilen in de centrale hal.
-
Als u te laat bent voor uw afspraak kunt u zich niet meer aanmelden bij de aanmeldzuil. U krijgt een melding dat u te laat bent. U wordt gevraagd u te melden bij de balie op de betreffende afdeling. De baliemedewerker overlegt dan of de afspraak nog door kan gaan of dat er een nieuwe afspraak gepland moet worden.
-
Rond de aanmeldzuilen zijn gastvrouwen- en heren aanwezig die u graag helpen met het aanmelden. Het kan ook voorkomen dat u zich niet kunt aanmelden, omdat;
- U voor het eerst als patiënt bij Amphia komt;
- Uw verzekeringsgegevens niet kloppen of u niet verzekerd blijkt te zijn;
- Wij nog andere gegevens van u missen.
In dat geval ontvangt u een ticket met verwijzing naar de patiëntenregistratie. De medewerker maakt uw dossier in orde en geeft u een ticket met al uw afspraken van de dag.